LifeAchiver
Stærkere position på markedet.
LifeAchiever er en førende udbyder af uddannelser inden for personlig ledelse, der hjælper enkeltpersoner og professionelle med at opnå bedre resultater både personligt og på arbejdspladsen. Deres LifeAchiever Uddannelse er baseret på forskning, videnskab og mange års erfaring i lederudvikling, der spænder fra professionel sport til nogle af Danmarks største virksomheder.
Udfordring.
LifeAchiever stod over for udfordringen med at øge deres synlighed på digitale platforme og derved tiltrække flere deltager til deres lederuddannelser. De ønskede at formidle deres forretning, værdier og de løsninger, de kunne tilbyde, på en mere visuelt engagerende måde for at nå ud til deres målgruppe.
"TEXTA har hjulpet os med at optimere vores måde at tilrettelægge en mere struktureret kampagne på. Et arbejde, vi selv har forsøgt at udvikle, men hvor vi manglede at tage de sidste skridt til mere målrettet at generere leads."
Løsningen.
Vi udviklede en omfattende videostrategi, der tog udgangspunkt i hele kunderejsen fra første møde med LifeAchiever til den endelige tilmelding til deres uddannelser:
- Brandvideo: En dybdegående video, der formidlede LifeAchiever's koncept, værdier og løsninger på en engagerende måde, der appellerede til potentielle kunder.
- Video Ads: Kortere videoer skræddersyet til digital markedsføring og sociale medieplatforme, der tiltrak opmærksomhed og skabte interesse hos målgruppen.
- Kundeudtalelser: Videoer med udtalelser fra tidligere kursister, der delte deres oplevelser og de positive resultater, de havde opnået efter at have deltaget i LifeAchiever-uddannelsen.
Resultat.
Videoerne er stadig igang med implemteringsfasen, men målet er at LifeAchiever oplever en øget synlighed, som hjælper dem med at tiltrække flere deltager til deres lederuddannelser. Brandvideoen og videoannoncerne vil blive delt på deres hjemmeside og sociale medier, og kundeudtalelser bliver brugt som social proof til at overbevise potentielle kursister om værdien af uddannelsen.
Det ultimate mål med videostrategien er selvfølgelig en betydelig stigning i antallet af tilmeldinger til deres uddannelser og en stærkere position på markedet som en pålidelig udbyder af personlig ledelsesuddannelse. Sammen vil vi fortsætte med at udvikle og forfine videoindholdet for at opnå endnu større vækst og synlighed på digitale platforme.